Trött

Så in i märgen trött. Så tom just idag. Mycket känns meningslöst. Tillbaka på mitt gamla jobb och det känns så bra. Men även en oro att inte räcka till. Bara bra nog. Det är liksom återkommande. Lustigt. Att det känns jobbigt att leva upp till singel standard, eller till minnet av en själv.. Kan jag det?
Min äldsta syster berättade att läkarna tror att hinnan ha lymfom. Jag hoppas inte det är så. Vore inte kul alls!
Fabel har det bra. Lugnare i hagen nu. Hade nattfodringen och kom hem strax efter 23. Är så trött. Flyttat jobbkaret från gamla tii nygamla jobbet. Ett dagsverke.
Somnade sent igår. Nån form av oro och olustkänsla. Varvade ner framåt halv två... Nä.. Godnatt då! Så trött så trött. Och så tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0