Förändring?

När man vet att idag är en dag som kan innebära mer eller mindre livsavgörande beslut. Beslut som förändrar mitt liv. För lång tid framöver. Det är stor. Läskigt. Att få besked man väntat på. Men man måste ju. Vänta. Ta emot, fatta beslut. Hur jobbigt det än må vara.Lilla Fin Fabel, min söta snälla lilla ponny. Sjuk igen. . Dåliga blodvärden. Vad ska hända? Vad säger veterinären till mig? Förbereder mig på det värsta. Blir det värsta tänkbara krossar det mitt hjärta. Men jag vet att jag överlever. Tar mig igenom. Vissa saker är inte meningen.
Och Jag ska titta på en hund idag. En liten golvmopp ;) Bekanta mig med rasen Bichon Havanais. Kul!
Inläggen kommer alltmer sällan. Det är positivt. Jag inser att jag tar mig framåt. Mår dåligt mer sällan. Men har inte hört av Roy heller. Det är bra för mig. Men jag saknar. Och saknar. Tomheten. Jag måste lära mig hantera. Måste bli så bra på. Jag är en bit på väg. Förändring kan vara bra. Utvecklande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0