Snart dax

Snart dax för en sjäkvutmaning.
Idag ligget jag inne på vecka fem utan sötsaker/allföronytttigasaker. Känns helt okej. Men är inne i en riktig hungerperiod. Jobbigt. Förra fredagen var det tre st som frågade om jag tappat vikt. Jag säger att jag inte vet. För det gör jag inte. Ingen våg. Kläderna känns ungefär som innan. Så nej. Jag tror inte det. Och om jag har, vill jag inte veta. För då tycker jag att jag är duktig. Det är farligt att tycka.
Om några dagar är jag i sol och värme. Ensam. Svårt att känna mig glad för det. Det är en utmaning. Självutveckling. Ska bli sjukt bra på att umgås med mig sjäkv för nu ska jag som kanske bekant leva ensam. Det är min plan och mitt mål. Kanske gråter mig igenom hela veckan. Vem vet. Men då gör jag det. Då får det vara så. Resorna med R är några av de bästa och finaste minnen jag har. Känslan av att allt är så fullkomligt och perfekt. Känslan av att det tårar sig i ögonen för att jag är så lycklig. Så blir det säkert inte nu. Men jag lär mig kanske något om mig själv. Hoppas det. Snart dax att ta ett steg närmare att bli proffs på att umgås med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0