Länge sedan..

Igår provade jag lite kläder. Och jag tror att något har hänt med min kropp. Tror faktiskt att jag möjligen tappat något kilo. Och att rumpan ser lite "bättre" ut. Kanske är det cyklingen som märks av lite. Cyklar vanligen 4 mil/vecka. Men just nu är det punktering på cykeln.. :( Skittråkigt! Men jag rpvade kläder, gick in och provade en parfym, som jag ÄLSKADE! Satt på bussen på väg hem och känner en känsla i magen. Jag kände mig glad. Sådär pirrigt glad och förväntansfull. Insåg att det var väldigt länge sen jag kände så. Livet går vidare. Framåt antar jag..
Ikväll kommer syrran med familj och vi ska bjuda våra föräldrar på middag, de landar efter resa kl 17 på Arlanda. Ska bli kul! Det blir trerätters. Jag fixar förrätt och efterätt.
Men att R ska få ändan ur o lämna snorkelgrejerna kan jag ju glömma.. Hopplöst..
Vill bara att det ska vara klart så jag slipper tänka på honom. Fortfarande jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0