Födelsedagar

Idag fyller han år. Hoppas han blev ordentligt firad. Fast han aldrig firar säger han. Men jag är säker på att han bästis tog hand om den saken. Jag skrev ett kort Grattis på chatten. Skitjobbigt idag. Cyklade 2.5 mil efter jobbet. Lite ångestdämpande. Men kan jag somna för det? Nä.. Är ju så trött. Tankarna maler. Känner mig så.. "ovärd".. Inget jag gör är bra nog.. Känner mig nätt o jämt nöjd över att jag cyklade 2.5 mil efter jobbet. För visst hade jag kunnat cykla fortare? Blivit mer svettig? Tröttare? Så less på mig själv. När ska det gå över? Hatar kärlek. Bitter surkärring är jag. Passar mig utmärkt.
Inne på tredje veckan utan socker och gluten. Går finfint. Har iof lite agave-sirap i te' och äter frukt fortfarande. Får snäpp upp det i oktober. Dra åt svångremmen ytterligare. Kanske kan jag få ordning på kost och vikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0