Stress

Landat i vardagen i med en krasch. Känner mig så otroligt stressad. Vet inte egentligen vad det beror på. Men det är olikt mig och det känns inte bra alls. Lite otäckt. 
Jobbet rullar på. Ska byta dokumentationssätt. Det känns ju lite stressande. Vart lite tjafset och stökigt men inget som påverkar mig direkt. Så jag vet inte.. Blev lite mkt allting bara kanske.. Var idag på föreläsning av Daniel Mendoza. Tror jag han hette. Lite märklig föreläsning. En del bra. Men fick inte riktigt fatt i kärnan av det hela... Nåja.. 
Ansträngt mig hela dagen för att andas lungt.. Djupa andetag... Lugn och fin... Men inte lyckats..Tänk vackra tankar... Måste sova nu iaf. Hoppas morgondagen blir bättre än de två som varit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0