Andra sidan?

Börjar jag komma ut på andra sidan? Ja, kanske är det så. Är inte fullt lika negativ mot mig själv längre. Nån form av jämnvikt börjar infinna sig. Tror jag.. Inte hört av honom sen resan, det är bra för mig. Hjälper mig nog att släppa. Bli mindre hatisk mot mig själv över mitt "misslyckande". jag gjorde verkligen så gott jag kunde och det räckte inte.
Har haft en härlig helg i alla fall. Åkte på kryssning till Åbo med gamla jobbet, härligt att umgås med dem alla igen. Kändes som att vara hemma lite granna. Söndagen cyklade jag till Cafe Lyran och satt och räksmörgås utomhus i solen. Och kaffe och en mini-biskvi :) 30 oktober och sitta ut! Cyklade hem och höll mig utmed vattnet. Aldrig fattat vilka villor det finns i Mälarhöjden! Wow! Därefter fixa mig iordning inför tvåårskalas. Fick där fint beröm av min bästa vän. "Du har aldrig varit så snygg som nu. Inte så klok och modig heller. Du är den jag känner som utvecklats mest."
DET kallar jag fint beröm! Gjorde mig glad på flera punkter. Avslutade söndagen med middag hos föräldrarna, det är alltid lika trevligt! Så glad att jag har dem friska och pigga!
Kanske börjar det plana ut sig nu allting. Får se. Stöter säkert på honom av misstag nån dag då jag är ute o cyklar eller så o då kraschar jag väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0