Något annat.

En dag kommer de här texterna att handla om något annat. Inte om förlorad kärlek. Inte om sorg och smärta och längtan. Men det är vad den används till. Skriva ner saker jag inte kan uttrycka på annat sätt. Ord som får tankarna att lätta en aning. Men det här kommer jag att bära med mig för all framtid. På gott och ont. Jag har lärt mig mycket. Hade kunnat lära mig så mkt mer. Han fick se mina absolut sämsta sidor, som.jag egentligen inte visat för nån annan. Ilskeutbrott.. Inte många. Men rätt rejäla. I mitt tycke. Han hanterade det på ett sätt som jag tror är ovanligt. Tog tag i mig och brottade ner mig på sängen o kramade o kramade o kramade tills jag var lugn igen. Det är väldigt svårt att vara arg på någon som kramar en. Omöjligt. Ett lugn infinner sig. Och jag skämdes. Att jag inte kunnat kontrollera mig själv. Blev rädd för mig själv och min reaktion som var överdriven. En explosion av ilska och besikelse som jag lagrat ett längre tag. Bara flög i luften. Så dålig på att patq om saker jag upplevde var jobbigt. Jag måste bättra mig. En dag handlar de här texterna om något annat. Kanske nån form av självutveckling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0