Lång tid

Det var länge sen jag skrev. Jag bet att det är eTT bra tecken. Skriver ju mest då jag mår som sämst. Jag bet inte hur jag mår. Jag gråter ohejdat åt serie jag kollar på. Känner mig allmänt känslig. Äter godis. Slöar. All duktighet är som bortblåst. Lesslessless kan man nog säga. Men jag haft två härliga helger nu! Och på onsdag åker jag till min syster. Två helgen borta, en hemma, en borta. Gäller att passa på då man kan!
Det puttrar på. Men känns som.min "baseline" för måemde har sänkts. Lite som.att inget när ända in till hjärtat. Känslan kommer över mig ibland. Min känsla av otillräcklighet. .Att jag var allt jag kunde för hono, men räckte ändå inte till. Inte bra nog. Fast jag försökte. Kanske för att jag försökte.. Han vill fortfarande ha kontakt. Jag är tveksam. Finns absolut inget i mitt liv som intresserar honom. Inte då, och inte nu. Jag lever vad jag tror är mitt liv. Så bra jag kan. Men vet inte om det räcker ens för mig. Men förändringar är på gång. Kanske. Lets see!
Får se hur lång tid det tar innan jag skriver igen. Tack alla vänner för att ni orkar med mig! ♡ Utan er vore jag ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0