Mår sådär

Haft ont i huvudet i 11 dagar. Känner mig helt ur balans. Känns som om jag på riktigt har försämrad balans och motorisk förmåga. Även synen känns påverkad. Skumt är det. Har där för haft en riktigt lugn helg. Idag har jag sovit 12,5 timmar ! Helt galet! Känner att jag går på gränsen för vad jag klarar av. Och förstår egentligen inte varför. Mår inte bra helt enkelt. Dosen levaxin höjdes ju och det är bra. Kanske är detta reaktioner på det. Kroppen måste vänja sig.
Jag har iallafall varit väldigt duktig med kosten. Inte ätit något sött alls på hela den här veckan! Avstått enormt fint nybakat fikabröd. Även nyköpta nybakade frallor har jag tackat nej till. Åt havreknäcke istället. Alltid en liten förbättring! Försöker ligga lite lågt med gluten.
Jag hoppas att jag sart ska må bättre. Syrran skrev imorse att hon tyckte det lät som utmattning/stressreaktion. Jag vet inte.. Vill ju inte tro det. Även om tankarna rört sig i de banorna. Känner mig allmänt gråtmild och känslig. Saknar R. Skulle vilja ha en kram. Men ensam är stark sägs det ju. Och jag är inte ensam. Har så många fina människor omkring mig! Tack för att de orkar och vill vara min vän.
Hoppas snart jag mår bättre. Nu ska jag byta vatten i alla kar här hemma. Skönt då det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0